Головна | Реєстрація | Вхід Среда, 21.10.2020, 10:17




















Меню сайту
Категорії розділу
Новини [104]
Гордість школи. [37]
Виховуємо патріота України [100]
Навчально-виховна робота [86]
Для вчителів [7]
Для батьків [37]
Фізкультурно - оздоровча робота [12]
Робота з практичним психологом [3]
ЗНО [7]
Форма входу

Пошук
Календар новин
«  Октябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методична робота

СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЗОШ№5

Пріоритетні напрями роботи закладу в 2020/2021 навчальному році:

 

Освітня тема школи

Формування сучасного освітнього середовища як платформи для надання якісних освітніх послуг в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»

 

Науково-методична тема

Створення системи формування  компетентностей педагога та учня в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»

 

Виховна тема

Виховання особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні, загальнолюдські та національні цінності в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»

 

 

Діяльність педагогічного колективу закладу у 2020/2021 навчальному році направити на вирішення завдань:

 

    1. Головне завдання педагогічного колективу - підвищення якості знань здобувачів освіти, створення умов для особистісного розвитку та самореалізації кожного учня в умовах впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти; спрямування зусиль педагогічного колективу на реалізацію концептуальних засад реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

  2.  Удосконалення  змісту, форм і методів освітнього процесу шляхом:

  1.  забезпечення професійного розвитку педагогів відповідно до вимог державних освітніх стандартів та Професійного стандарту вчителя;
  2. створення системи формування  компетентностей педагога та учня в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»;
  3. підвищення якості знань здобувачів освіти шляхом упровадження компетентнісного та інтегративного підходів до викладання, реалізації особистісно зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;
  4. упровадження прогресивних педагогічних технологій для творчого розвитку здобувачів освіти;
  5. здійснення постійного моніторингу показників роботи педагогічних працівників, рівня досягнень учнів для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо поліпшення якості освітнього процесу;
  6.  забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань повної загальної середньої освіти та охорони здоров’я і життя здобувачів освіти, належного рівня життєвих компетенцій;
  7. створення освітнього простору для учнів перших-третіх класів в умовах Нової української школи;
  8.  забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня та 10-го класу до навчання в школі ІІІ ступеня;
  9.  забезпечення здобувачів освіти необхідними підручниками і навчальними посібниками;
  10.  оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для  всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;
  11. створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання технологій та засобів дистанційного навчання в освітньому процесі;
  12.  вивчення, узагальнення та поширення прогресивного педагогічного досвіду;
  13.  оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації освітнього процесу, ефективності управлінської діяльності.
  1. Створення безпечних умов для здійснення освітнього процесу в новому навчальному році в умовах пандемії.
  2. Реалізація змісту нових освітніх стандартів та оновлених освітніх програм для 1-3-х класів.
  3. Продовження формування інформаційно-комунікаційного освітнього середовища.
  4. Створення умов для функціонування класів з інклюзивним навчанням у закладі, підвищення кваліфікації педагогів щодо роботи з дітьми з особливими потребами, облаштування ресурсної кімнати.
  5. Розвиток творчої активності педагогів шляхом:

     - підвищення кваліфікаційного та професіонального рівня, компетентності та відповідальності за результати своєї праці;

     - вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.

  1.  Місія школи з виховної роботи:

формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готової до конкретного вибору свого місця в житті, здатної змінити на краще своє життя і життя своєї країни.

Завдання виховної системи:

  • Виховання дитини як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у життєвих ситуаціях.
  • Сприяння зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
  • Розвиток дитячого самоврядування як осередку самореалізації громадянського виховання.
  • Стимулювання саморозвитку, самовиховання, самоосвіти учнів та розвитку їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
  • Створення умов для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
  • Впровадження оптимальних методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.

Виховна робота реалізується за такими напрямками:

  • Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.
  • Виховання правової культури та профілактика правопорушень.
  • Пропаганда здорового та безпечного способу життя. Психологічна підтримка учнів та вихованців.
  • Національно-патріотичне виховання.
  • Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство.
  • Культурологічне виховання.
  • Організація позаурочної діяльності учнів через гурткову, секційну, факультативну, дослідницьку та науково-пошукову роботу.

Copyright Zosh5 © 2020