Пріоритетні напрями роботи закладу в 2020/2021 навчальному році:
Освітня тема школи
Формування сучасного освітнього середовища як платформи для надання якісних освітніх послуг в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»
Науково-методична тема
Створення системи формування компетентностей педагога та учня в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»
Виховна тема
Виховання особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні, загальнолюдські та національні цінності в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»
Діяльність педагогічного колективу закладу у 2020/2021 навчальному році направити на вирішення завдань:
-
- Головне завдання педагогічного колективу - підвищення якості знань здобувачів освіти, створення умов для особистісного розвитку та самореалізації кожного учня в умовах впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти; спрямування зусиль педагогічного колективу на реалізацію концептуальних засад реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
2. Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу шляхом:
- забезпечення професійного розвитку педагогів відповідно до вимог державних освітніх стандартів та Професійного стандарту вчителя;
- створення системи формування компетентностей педагога та учня в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»;
- підвищення якості знань здобувачів освіти шляхом упровадження компетентнісного та інтегративного підходів до викладання, реалізації особистісно зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;
- упровадження прогресивних педагогічних технологій для творчого розвитку здобувачів освіти;
- здійснення постійного моніторингу показників роботи педагогічних працівників, рівня досягнень учнів для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо поліпшення якості освітнього процесу;
- забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань повної загальної середньої освіти та охорони здоров’я і життя здобувачів освіти, належного рівня життєвих компетенцій;
- створення освітнього простору для учнів перших-третіх класів в умовах Нової української школи;
- забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня та 10-го класу до навчання в школі ІІІ ступеня;
- забезпечення здобувачів освіти необхідними підручниками і навчальними посібниками;
- оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;
- створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання технологій та засобів дистанційного навчання в освітньому процесі;
- вивчення, узагальнення та поширення прогресивного педагогічного досвіду;
- оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації освітнього процесу, ефективності управлінської діяльності.
- Створення безпечних умов для здійснення освітнього процесу в новому навчальному році в умовах пандемії.
- Реалізація змісту нових освітніх стандартів та оновлених освітніх програм для 1-3-х класів.
- Продовження формування інформаційно-комунікаційного освітнього середовища.
- Створення умов для функціонування класів з інклюзивним навчанням у закладі, підвищення кваліфікації педагогів щодо роботи з дітьми з особливими потребами, облаштування ресурсної кімнати.
- Розвиток творчої активності педагогів шляхом:
- підвищення кваліфікаційного та професіонального рівня, компетентності та відповідальності за результати своєї праці;
- вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.
- Місія школи з виховної роботи:
формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готової до конкретного вибору свого місця в житті, здатної змінити на краще своє життя і життя своєї країни.
Завдання виховної системи:
- Виховання дитини як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у життєвих ситуаціях.
- Сприяння зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
- Розвиток дитячого самоврядування як осередку самореалізації громадянського виховання.
- Стимулювання саморозвитку, самовиховання, самоосвіти учнів та розвитку їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
- Створення умов для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
- Впровадження оптимальних методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.
Виховна робота реалізується за такими напрямками:
- Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.
- Виховання правової культури та профілактика правопорушень.
- Пропаганда здорового та безпечного способу життя. Психологічна підтримка учнів та вихованців.
- Національно-патріотичне виховання.
- Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство.
- Культурологічне виховання.
- Організація позаурочної діяльності учнів через гурткову, секційну, факультативну, дослідницьку та науково-пошукову роботу.
